10 بازیکن برتر کشتی کج WWE در تمام دوران

بهترین بازیکنان کشتی کج جهان

WWE فقط یک ورزش نیست، بلکه یک نمایش است. این نمایشی است که در آن شگفت‌انگیزترین و بدجنس‌ترین کشتی‌گیران جهان، بدن و روح خود را برای سرگرمی ما به خطر می‌اندازند. دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای برخی از فراموش نشدنی ترین لحظات و شخصیت های تاریخ کشتی کج را به ما هدیه کرده است، از هالک هوگان جاودانه گرفته تا راک پر انرژی و جان سینا غیرقابل توقف. اینها سوپراستارهایی هستند که WWE را تعریف کرده و آن را به پدیده جهانی امروزی تبدیل کرده اند.

اما بهترین از بهترین ها کیست؟ بهترین کشتی گیر WWE در تمام دوران کیست؟ این چیزی است که ما اینجا هستیم تا بفهمیم. در این ده فهرست برتر، می‌توانید اسطوره‌ترین کشتی‌گیران دبلیو دبلیو ای را بر اساس مهارت‌ها، جذابیت‌هایشان، دستاوردهایشان و تأثیرشان بر فرهنگ کشتی رتبه‌بندی کنید.

1. آندرتیکر – The Undertaker

آندرتیکر بهترین بازیکن کشتی کج جهان

مارک ویلیام کالاوی (متولد 24 مارس 1965) که بیشتر با نام رینگ خود The Undertaker شناخته می شود، یک کشتی گیر حرفه ای نیمه بازنشسته آمریکایی است که در حال حاضر با WWE قرارداد امضا کرده است، جایی که از سال 1990 در آنجا کار می کند و او را به طولانی ترین دوره حضور در رینگ تبدیل می کند. . Calaway کار کشتی خود را با World … ادامه مطلب
به سادگی بهترین تمام دوران، این مرد یک بسته واقعی و کامل است. او می‌تواند با هر کسی که با آن روبرو شود کشتی بگیرد و مسابقات بزرگی را ارائه دهد: بچه‌های بزرگ، بچه‌های کوچک، پروازهای بالا، گراپلرها، کشتی‌گیران هاردکور، برت هارتز، HBKs، کرت آنگلز، باتیستاس، یوکوزوناس، HBK، میک فولی، راک، آستین، جی‌بی‌ال، سید ، هوگان، جنگجو، بیگ دادی وی، بیگ شو، لزنر، اچ، هنری، باتیستا، کامالا، ری و غیره.
او استاد جهنم در سلول است. او در 11 مسابقه Hell in a Cell شرکت کرد. او بازی های کلاسیک هاردکور زیادی داشت، با Mankind at Hell in a Cell، اتاق دیگ بخار، با Brock Lesnar در Hell in a Cell و غیره. او می تواند مسابقات TLC عالی (با Edge) ارائه دهد. او مبتکر کبریت زنده به گور شده و کبریت تابوت است. او مالک رسلمنیا است و با رکورد 19-0 شامل برخی از بهترین مسابقات تمام دوران، این مرد می تواند کارهایی را انجام دهد که مردان دیگر نمی توانند انجام دهند: بسیار چابک، بسیار کشنده. سرعت مسابقات The Undertaker بی رحمانه است. ذره ذره تو را نابود می کند. تسلیم دروازه جهنم او وحشیانه است. chokeslam او افسانه ای است. آخرین سواری او یک کمرشکن است و سنگ قبر او بزرگترین تمام کننده تاریخ است. این مرد نوآوری می کند و خود را تازه می کند و به خوبی با هر دوره کنار می آید. او بهترین مهاجم ناب تاریخ کشتی حرفه ای است. او بزرگترین حقه، شخصیت و ورودی تاریخ را دارد. او افسانه، مرد مرده، پدیده، آندرتیکر است.

2. استیو آستین

استیو آستین (متولد استیون جیمز اندرسون در 18 دسامبر 1964، بعدها استیون جیمز ویلیامز)، که بیشتر با نام حلقه خود “Stone Cold” شناخته می شود، استیو آستین، بازیگر، شخصیت رسانه ای، تهیه کننده و کشتی گیر حرفه ای بازنشسته آمریکایی است که قراردادی با قرارداد افسانه ها برای WWE.

او در اواخر دهه 1990 در WWE (که در آن زمان به عنوان فدراسیون جهانی کشتی شناخته می شد) به عنوان “Stone Cold” استیو آستین، یک ضدقهرمان بی احترام و آبجو نوشیدن که به طور معمول از تشکیلات و رئیسش، رئیس شرکت وینس مک ماهون سرپیچی می کرد، به محبوبیت عمده ای دست یافت. این شخصیت آستین به “پسر پوستر” دوران نگرش تبدیل شد، دوره شکوفایی تجارت WWF در اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 و یکی از بزرگترین عوامل در پیروزی WWF در جنگ رتبه بندی در برابر رقابت خود، کشتی قهرمانی جهان، بود. (WCW). از آن زمان چندین چهره برجسته صنعت، از جمله مک ماهون، آستین را بزرگترین ستاره تاریخ WWF/E اعلام کردند، در حالی که تاکید کردند که او از محبوبیت هالک هوگان پیشی گرفته است. آستین همچنین ابداع طولانی مدت “چی؟” در کشتی حرفه ای شعار دهید.

آستین 19 قهرمانی در طول دوران کشتی خود را برگزار کرد. او شش بار قهرمان WWF، دو بار قهرمان بین قاره ای WWF و چهار بار قهرمان تگ تیم WWF شده است، بنابراین او را به پنجمین قهرمان سه تاج در تاریخ WWE تبدیل می کند. او همچنین برنده تورنمنت King of the Ring در سال 1996 و همچنین رویال رامبلز 1997، 1998 و 2001 بود که او را به تنها سه بار برنده این رویداد تبدیل کرد. علاوه بر این، با نام مستعار رینگ، جایزه قهرمانی میلیون دلاری غیرمجاز توسط «مرد میلیون دلاری» تد دیبیاس به او اهدا شد.

او چندین رویداد پرداخت به ازای مشاهده را برای WWF عنوان کرده است، از جمله سه رسلمنیا (XIV، XV و X-Seven). او در سال 2003 به دلیل صدمات متوالی زانو و مصدومیت شدید گردن مجبور به بازنشستگی از مسابقات درون رینگ شد. در بقیه سال های 2003 و 2004، او به عنوان مدیر کل و “کلانتر” راو معرفی شد. از سال 2005، او به حضورهای گاه به گاه ادامه داد و در سال 2009 توسط وینس مک ماهون به تالار مشاهیر WWE راه یافت.

3. شاون مایکلز

شاون مایکلز در 22 ژوئیه 1965 به دنیا آمد. او یک کشتی گیر حرفه ای آمریکایی است. او اولین کشتی گیر است که تمام عناوینی را که WWE می توانست ارائه دهد به دست آورد. او به خاطر حرکات و ظاهرش معروف است. نام مستعار او که توسط WWE ارائه شده است HBK (کودک قلب شکسته) است. او در DX (Degeneration X) یک تیم تگ با Triple H بود و تنها nWo بود که در WCW حضور نداشت. او با نام های زیادی مانند: The Showstopper، The Best of the Best، Mr. Wrestlemania، Mr. Hall of Fame، Sexy Boy، The Icon، The Headliner و The Main Event شناخته می شود.

4. راکی

راکی جانسون یا د راک یکی از بهترین بازیکنان کشتی کج جهان

دواین داگلاس جانسون که با نام حلقه خود راک نیز شناخته می شود، بازیگر، تهیه کننده و کشتی گیر حرفه ای نیمه بازنشسته آمریکایی و کانادایی است که با WWE قرارداد امضا کرده است.

5. جان سینا

جان سینا یکی از بهترین بازیکنان کشتی کج جهان

جان فلیکس آنتونی سینا جونیور (زاده 23 آوریل 1977) یک کشتی گیر حرفه ای، رپر، بازیگر و مجری برنامه تلویزیونی تلویزیونی حرفه ای آمریکایی است که با WWE قرارداد امضا کرده و در آنجا به برند اسمکدان منصوب می شود.

سینا کار کشتی حرفه ای خود را در سال 1999 با Ultimate Pro Wrestling (UPW) آغاز کرد و سال بعد قهرمان سنگین وزن UPW شد. سینا در سال 2001 با فدراسیون جهانی کشتی (WWF که بعداً به WWE تغییر نام داد) قرارداد توسعه داد و در سال 2002 در فهرست اصلی WWE ظاهر شد. سینا از یک شخصیت عمومی در سال 2002 به یک رپر مغرور و تندخو برای دوره زمانی تبدیل شد. 2002-2004، که او را در بین تماشاگران در اسمکدان به یک ستاره تبدیل کرد. سینا بعداً به شخصیت فعلی خود تغییر کرد، که او آن را به عنوان “سوپرمن دو کفش خوب” توصیف می کند. با این حال، سینا به عنوان “قطبی ترین کشتی گیر حرفه ای تا کنون” برچسب زده شده است زیرا شخصیت او طرفداران و مخالفان زیادی دارد. در سال 2015، WWE سینا را به عنوان “چهره WWE” از سال 2004 معرفی کرد، در حالی که در سال 2012، IGN سینا را به عنوان بازیکن فرنچایز WWE از سال 2005 توصیف کرد.

سینا تا کنون در دوران حرفه ای خود 24 عنوان قهرمانی کسب کرده است که 15 بار به عنوان قهرمان جهان (12 بار به عنوان قهرمان دبلیو دبلیو ای (آخرین دوره او به عنوان قهرمان سنگین وزن جهانی دبلیو دبلیو ای) و سه بار به عنوان قهرمان سنگین وزن جهان و پنج بار به عنوان یونایتد قهرمان شده است. قهرمان ایالات، و چهار قهرمانی به عنوان قهرمان تگ تیم جهانی (دو تیم تگ جهانی و دو تیم تگ WWE). علاوه بر این، او برنده مسابقه نردبان پول در بانک (2012)، دو بار برنده رویال رامبل (2008، 2013) و سه بار برنده جایزه اسلمی سوپراستار سال (2009، 2010، 2012) است. سینا پس از برونو سامارتینو، باب بک لاند و هالک هوگان، چهارمین تعداد روزهای ترکیبی را به عنوان قهرمان WWE دارد. او همچنین در پنج موقعیت مختلف (رسلمنیاس ۲۲، ۲۳، XXVII، XXVIII و ۲۹) در طول دوران حرفه‌ای خود، رویداد شاخص WWE، رسلمنیا را تیتر کرده است.

خارج از کشتی، سینا آلبوم رپ You Can’t See Me را منتشر کرده است که در رتبه 15 جدول بیلبورد 200 ایالات متحده قرار گرفت و در فیلم های سینمایی The Marine (2006)، 12 Rounds (2009)، Legendary (افسانه ای) بازی کرد. 2010)، The Reunion (2011)، Trainwreck (2015) و Sisters (2015). سینا همچنین در برنامه های تلویزیونی از جمله Manhunt، Deal or No Deal، MADtv، Saturday Night Live، Punk’d، Psych و Parks and Recreation حضور داشته است. او همچنین یک شرکت کننده در مسابقات اتومبیل‌های سریع و سوپراستارها: مسابقه سلبریتی اسلحه‌های جوان ژیلت بود، جایی که قبل از حذف شدن به دور نهایی راه یافت و در رقابت کلی سوم شد. سینا همچنین مجری برنامه American Grit on Fox است.

سینا در بسیاری از اهداف بشردوستانه دخیل است. به ویژه با بنیاد Make-A-Wish. او بیشترین آرزوها را در تاریخ Make-A-Wish برآورده کرده است.

6. تریپل اچ

پل مایکل لوسک که بیشتر با نام حلقه خود تریپل اچ شناخته می شود، یک کشتی گیر حرفه ای نیمه بازنشسته، مدیر اجرایی و بازیگر آمریکایی است.

7. هالک هوگان

تری جین بولیا که بیشتر با نام حلقه خود هالک هوگان شناخته می شود، کشتی گیر، بازیگر، شخصیت تلویزیونی، کارآفرین و نوازنده راک حرفه ای آمریکایی است.

8. برت هارت

برت سرجنت هارت که بیشتر با نام حلقه خود برت “هیتمن” هارت شناخته می شود، نویسنده، بازیگر و کشتی گیر حرفه ای و آماتور بازنشسته کانادایی-آمریکایی است. عضوی از خانواده کشتی هارت و کشتی گیر نسل دوم.

9. رندی اورتن

رندی اورتن یک کشتی گیر و بازیگر حرفه ای آمریکایی است که با WWE قرارداد بسته است، جایی که او یکی از اعضای برند اسمکدان است. او 12 بار قهرمان جهان است و هشت بار قهرمانی جهانی دبلیو دبلیو ای و چهار بار قهرمانی سنگین وزن جهان را برگزار کرده است.

10. ری میستریو

اسکار گوتیرز که بیشتر با نام رینگ ری میستریو شناخته می شود، یک کشتی گیر حرفه ای مکزیکی-آمریکایی است که در حال حاضر برای WWE در برند اسمکدان کار می کند.

11. شیخ آهنی

شیخ اهنی - بهترین بازیکنان کشتی کج جهان

حسین خسروعلی وزیری که بیشتر با نام حلقه خود شیخ آهنین شناخته می شود، کشتی گیر حرفه ای، کشتی گیر آماتور و بازیگر ایرانی بود.


به نظر شما کدام بازیکن بهترین بازیکن کشتی کج جهان است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *